۱۳۸۷ بهمن ۱۸, جمعه

هشت روز نشد!؟ (10 خرداد 1384- آفتاب)

آفتاب: محمود احمدي نژاد" نامزد نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با بيان اين كه براي كنار رفتن تحت فشار بوده‌ام، گفت : هشت روز ديگر خواهم گفت چه كساني عليه من شايعه مي‌كردند و مي‌گفتند ، فلاني كنار خواهد رفت .


شهردار تهران افزود: "حساسيت‌ها الان نسبت به بنده زياد است و در يك ماه و نيم گذشته بشدت براي كنار رفتن تحت فشار بودم و گفتند تو بيا برو كنار تا فلان آقا نيايد، ولي گفتم والله و بالله فلان آقا مي‌آيد."

نامزد نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با بيان اينكه‌نبايد اين كارها بنده و دوستان را از جاده تدبير خارج كند، گفت : " به من گفتند تو كه راي نداري ، بيا برو كنار ، من گفتم من كه راي ندارم، خوب چه تاثير بر شما دارم ، بگذاريد بيايم".(دست زدن و خنده حاضران)

احمدي نژاد با اشاره به اين كه تحليل بنده در ارتباط با آمدن از يك سال قبل درست بود، افزود: به من گفتند برو كنار و من گفتم اگر فكر مي كنيد اين مشكل با اين كار حل مي‌شود ، من به شما قول اخلاقي مي‌دهم برويد خدمت آنها بگوييد كه من نمي‌آيم به شرطي كه ايشان بطور علني اعلام كند كه نمي‌آيد، آن وقت بنده هم نخواهم آمد.

اين نامزد گفت : اين انتخابات خيلي پيچيده است چرا كه از ‪ ۱۰‬ماه پيش جنگ رواني عليه يك عده از جمله بنده براي تفرقه ، ضربه زدن و مايوس كردن مردم از حضور كساني كه دلشان مي‌سوزد، به راه انداخته اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر