۱۳۸۷ بهمن ۱۸, جمعه

داستان معروف تره بار نارمک(85/11/01 - ایسنا)

رييس‌جمهور گفت: هم‌چنين سرمايه‌گذاري ايرانيان در خارج از كشور نيز افزايش پيدا كرده است."آخر صبت مستند"

احمدي‌نژاد به سياست‌هاي دولت درباره‌ي مسكن اشاره كرد و گفت: دولت امسال ‌٢٠٠ هزار واحد مسكوني ايجاد كرده كه اين رقم در آينده به ‌٣٠٠ هزار مسكن خواهد رسيد.

وي گفت: درخواست صدور پروانه براي ساخت و ساز بيش از ‌١٠ درصد افزايش پيدا كرده است.

رييس‌جمهور گفت: در بخش نيرو نيز دولت به توفيقات خوبي رسيده و جهت‌گيري‌هاي دولت در راستاي كاهش مصرف و افزايش توليد بوده است. سال گذشته اوج مصرف برق در تابستان ‌٧ / ‌١٠ درصد بوده كه اين رقم در سال ‌٨٥ به ‌٩ / ‌٦ درصد رسيده و شما با توجه به اين ارقم شاهد كاهش مصرف برق بوده‌ايد و اين نشان مي‌دهد كه تصميم دولت در راستاي عدم تغيير ساعت در تابستان سال جاري يا شش ماه اول سال جاري درست بوده است و ما شاهد كاهش مصرف نيرو بوده‌ايم و مصرف نيرو افزايش پيدا نكرده است.

احمدي‌نژاد گفت: ساخت ‌٢٨ نيروگاه با ظرفيت بيش از ‌٢٣ هزار مگاوات در دستور كار دولت است. امسال در اروپا ما شاهد خاموشي گسترده بوديم ولي خوشبختانه اين اتفاق در كشور ما به صورت گسترده رخ نداد و به صورت موضعي و مقطعي بود.

وي گفت: بارندگي در كشور ما ‌١٠ درصد افزايش پيدا كرده"از افتخارات دولت نهم" و ‌٢٠ سد در حال ساخت است.

رييس‌جمهور هم‌چنين به توسعه‌ي حمل و نقل عمومي و توسعه‌ي راه‌ها در كشور اشاره كرد.

احمدي‌نژاد گفت: يكي از موفقيت‌هاي دولت، كنترل نرخ تورم بوده كه اين رقم را ما نسبت به سال‌هاي قبل كنترل كرده‌ ايم و به رقم ‌١ / ‌١٢ درصد رسيده است.

وي گفت: يكي از دوستان به من مي‌گفتند كه ما شاهديم كه كالاهاي مصرفي افزايش پيدا كرده و مثلا گوجه فرنگي كيلويي ‌٢ هزار تومان است.

نمايندگان مجلس فرياد؛ زدند كيلويي ‌٣ هزار تومان.

احمدي‌نژاد خطاب به نمايندگان گفت: شما بياييد از تره‌بار نزديك خانه ما خريد كنيد. چرا از جاهاي گران خريد مي‌كنيد؟

احمدي‌نژاد گفت: كنترل تورم از افتخارات اين دولت و مجلس است.

رييس‌جمهور هم‌چنين به پيشرفت‌هاي دولت در زمينه‌ي گردشگري اشاره كرد و گفت: ما در حال حاضر ‌٢٣٠ منطقه‌ي گردشگري را مشخص كرده‌ايم و ورود گردشگر نسبت به ‌٩ ماهه اول سال نسبت به سال قبل ‌٧١ درصد رشد داشته و يك ميليون و ‌٤٠٠ هزار نفر گردشگر به كشور آمده‌اند.

وي هم‌چنين به سياست‌هاي دولت در ارتباط با ورزش اشاره كرد و گفت: دولت در اين ارتباط توفيقات خوبي دست پيدا كرده و ما تا كنون توانسته‌ايم در مورد ورزش صدها مدال كسب كنيم و مثلا در بازي‌هاي آسيايي از مقام دهم به مقام ششم رسيديم."ما خوبیم ..."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر